Friday, January 18, 2008

今天就秀秀猪小斗的脚丫子吧

猪小斗的爹今天服侍猪小斗同志剪指甲,一个不留神剪到大拇指的肉肉了,猪小斗同志发出撕心肺裂般的嚎叫。猪小斗的娘用奶头安慰了好久,猪小斗同志suck奶头还带着哭腔,好让人心痛哦。所以今天就只好奔奔猪小斗同志的脚了。




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
小斗有话说:

我爹今天把我大拇指剪破了,弄得我痛得要死,看见他那么心疼,我只好干嚎两声作罢,免得以后他害怕再不给我剪指甲就麻烦大了。

1 comment:

  1. Today my coworker told me some people that have a hard time cutting their babies' fingernails just bite them instead. You know, how people bite their own fingernails, well they just bite their babies' nails. It could really work because with your teeth you can feel exactly where to bite and not go too short. You guys should try it!

    ReplyDelete